Beoordeeld met een
9,9
Bekend van:

E-commerce retailer Bol.com

Bol.com speelt goed in op de gemakzucht van de consument wat betreft online winkelen. Dit doen ze door een groot assortiment van vele verschillende producten aan te bieden die altijd en overal te bestellen zijn. Daarnaast heeft Bol.com een onwijs snelle levering wat nog aantrekkelijker is voor de consumenten. Dankzij de goede reputatie die Bol.com heeft opgebouwd, heeft de webshop miljoenen bezoekers per dag. En hier kun jij van profiteren door op bol.com te verkopen.

Via Bol.com verkopen: zo werkt het

Wil jij graag via bol.com verkopen? Dan zijn er een aantal punten waar je rekening mee moet houden. Zo heeft Bol.com een aantal voorwaarden waar je als zakelijke partner aan moet voldoende om te mogen verkopen: Je artikelen moeten een ISBN of EAN bevatten; - Binnen 1 tot 8 werkdagen leveren; - Voldoen aan de servicenormen van Bol.com; - Ingeschreven staan bij het KvK; - De artikelen moeten binnen de bestaande categorieën passen; - Je moet een BTW-nummer hebben.

Kosten via Bol.com producten verkopen

Bol.com wil graag de grootste e-commerce retailer zijn van Nederland en België. Daarom kan jij als verkoper je producten geheel gratis aanbieden en verkopen via bol.com. De enige kosten die verbonden zijn aan het verkopen via bol zijn de bemiddelingsbijdragen die je betaalt per verkocht artikel. Verkoop je je eigen unieke producten dan heb je vaak een sterkere positie binnen Bol. Je bent de enige aanbieder van deze producten en hebt daarom weinig concurrentie binnen Bol.

Private labeling verkopen via bol.com

Ben je niet in het bezit van eigen producten? Ook dan kun je gemakkelijk producten verkopen via bol.com door gebruik te maken van private labeling. Je gaat op zoek naar leveranciers en fabrikanten die producten leveren tegen lage groothandel prijzen. Door deze producten van een eigen logo en naam te voorzien creëer je zo je eigen merk dat je kunt verkopen via bol.

De nieuwkomer: Amazon

Hoewel verkopen via bol.com heel aantrekkelijk klinkt, zijn er wel een aantal addertjes onder het gras waar je rekening mee moet houden. Het aanbod op Bol.com blijft met de dag groeien, hierdoor is ook de concurrentie onwijs hoog. Er is dus kans dat het product dat je wilt verkopen al een aantal keer wordt aangeboden. Ook ben je als zakelijk verkoper verplicht gratis verzending aan te bieden. Dit kan nadelig uitpakken voor je prijsstrategie wanneer je veel laaggeprijsde artikelen verkoopt. Wanneer je via bol.com verkoopt, krijg je ook te maken met strikt beleid en regels. Hoe jij handelt ten opzichte van dit beleid heeft invloed op de prestatie van jouw producten. Twijfel je nog om te verkopen via bol.com? Bekijk dan ook eens de mogelijkheden om gebruik te maken van Amazon als e-commerce retailer. Amazon heeft zo ook zijn eigen distributie in handen om de best mogelijke service aan hun klanten te bieden.

Succesvol verkopen op Amazon

Ga jij de uitdaging aan en start je met verkopen via Amazon? Met de cursus succesvol verkopen via Amazon van Huub Knapen krijg jij alle ins en outs van een echte expert op het gebied van Amazon e-commerce. Profiteer van het internationale bereik van Amazon en wordt een succesvolle ondernemer.

Vraag nu de introductievideo aan!

Vraag nu de gratis introductievideo aan
Ja ik wil de beste Amazon strategie leren, stuur mij de gratis introductievideo
+31 495 794056
info@nextlevelopleidingen.nl